Konstiga prickar

Vaknade igår morse och upptäckte 3 konstiga prickar längs med halsen. Hade jag int vetat bättre kunde man nästan tro att jag blitt biten av en vampyr. De kliar nå grymt iaf och ser inte speciellt fint ut. Vid sådana här tillfällen rekomenderas scarfs.  Nu börjar det äntligen ta form i vårt hus. I går målade vi väggarna i sovrummet och sedan återstår bara att måla i köket. Spekulant på lägenheten har vi fått också...så nu går det undan. I morse var en sådan här tråkig morgon när hag visste att om några minuter kommer jag att lämnas åt mid öde i 12 dagar, attans var veckan när vi är två går fort!!!! FÖR fort enligt mig! Det enda positiva är att man får ha fjärrkontrollen i fred=). I kväll vankas det möte och sedan lär det högst sannoligen bli en massa tv för min del. Nä nu ska jag äta upp min extremt suveräna kantarellsoppa och gnugga skeniknölarna. Tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0