jag vet inte om jag dirrekt tror på att hitta "den rätte"

I dag är en dag med STORA händelser. Vår alldeles egna kronprinsessa har i dag förlovat sig med sin Daniel westling ( kul att se att åtminstone någon här i världen blir förlovad). Jag tycker att Daniel gjorde en enormt proffisgt första intryck framför medierna i dag. Det är ju faktiskt första gången vi får se honom ( och höra förresten) och jag är alldeles övertygad om att han kommer bli en utmärkt partner åt vår kronprinsessa. Sedan har kvällen bjudit på premiären av Linda Rosings nya serie "Den rätte för Rosing". Jag vet inte om jag dirrekt tror på att hitta "den rätte" via en tv-serie. Hur vet man att det är äkta kärlek? Hon är känd och de flesta av killarna är sk "normala" svenska killar. Sedan frågar jag mig hur dessa sökande killar verkligen kan vara säker på att Linda är kär i dem? Kanske hon bara försöker få in lite mera casch i sin redan så feta plånbok via serien? Vem vet. Det jag vet är att en dag i för sommaren 2010 kommer JAG att bänka mig framför tv´n när det är dags för vårt svenska kronprinsessbröllop! Det är iaf något som vi kan kalla för äkta kärlek!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag utmanar dig i mmin blogg =) Kram

2009-02-24 @ 20:42:58
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0