Vill ej ha bieffekter

Då var det tisdag igen och vi är ännu ett steg närmare år 2010, som jag hoppas kommer bli ett riktigt bra år.
Som vanligt rör det sig mycket i mitt huvud och det mesta handlar om framtiden. Nu har jag äntligen fått anställningspapprerna för 2010 på Hästhagen. ÄNTLIGEN ska jag få gå på semester i sommar och återvända tillbaka på samma ställe efteråt! Tror inte nån kan ana hur skönt det är att ha den vetskapen med sig...
Mer då? Håller på att pussla in utvecklingssamtal på jobbet, det går si och så..det är ett evigt pusslande.
Kan fortfarande inte äta all mat som serveras men i övrigt verkar magen återhämtat sig från magsjukan i helgen.
Usch och fy för den säger jag bara!
I morgon ska jag ta vaccination mot svinis...hoppas slippa eventuella bieffekter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0