vad har de tagit åt dem egentligen???

Så är det torsdag och snart är ännu en arbetsvecka till ändo. Tycker veckorna går rysligt fort, är det några fler som håller med?
I dag började en del av barnen att gå på julledighet så nu minskar barngruppen märkvärt framöver.
Nu till nått annat: Kollade nyss termometern utanför, den visade -22 grader...Burr!!! Kan tillägga att det var riktigt skönt med en varm ducsh och en kopp te i soffan. Tror ärligt talat inte att det blir en sådan händelserik kväll i kväll.
I morgon är det återigen pubkväll på svegskrogen och då kan man undra vad fan de  tagit åt dem nu då helt plötsligt???
Från att ha varit sten dött i ett halvår så kör dem pubkvällar 2 fredagar på rad???
Har inte bestämt mig riktigt än för vad jag ska göra...så det återstår väll att se om man ringlar eller kanske vinglar sig dit;). Varning alla bilförare!!!!!

Nu ska jag lata mig ett tag....
Noggrann utvärdring kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0