Taggar in å taggar om

Taggar in och taggar om! Precist vad jag gör just nu. Sitter och väntar på att vår bil ska komma tillbaka så att vi kan packa in och åka till Hamra över nyår. Ska bli riktigt skoj att träffa alla igen och självklart att få festa loss lite;). Tänkte försöka åka lite pulka nerför backarna...vore lite kul...Tänk att man har barnasinnet kvar efter 23 år;).
I övrigt har dagarna efter juldagen varit VÄLDIGT lugna...Har jobbat med och det var kanske lika bra det så att man fick några dagars uppehåll från partajandet.
Var inte alls så glad på förmiddagen när jag skulle åka och handla i 30- och jag insåg att min bil läkte olja.
Bara att klä på sig allt man ägde och gå ner till affären. Kallt som fan om man får uttrycka det så!
Så är det när man promt ska bo i norrland=).
Nu har jag bytt om...packat väskorna...spriten står redo .Men vart fan är vår bil??????
Jag önskar alla ett gott nytt år! Nu ska jag ut å efterlysa bilen....
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0