Nu fick jag klara mig själv

I dag stod jag åter i skidspåret i storhogna...Nerverna var på helspänd..ska jag klara backen denna gång?
Föret var fint så det var bara att sätta i gång....tog backen fint första gången...tappa föräldrarna ur synfältet...nu fick jag klara mig själv....
Hittade vad jag trodde var avfarten tillbaka till starten, men de visade sig sedan bara vara ett vanligt gammalt skoterspår..Hade tur dock, hittade min väg tillbaka och dröm om min förvåning när jag plötsligt åkte ut framför mamma! Vet inte vem som gapade störst, hon eller jag....
-Mäh, vart kom u i från då? Sa hon.
- Eh, jag hittade mitt eget spår, sa jag...

Inne på andra varvet, klarade backen denna gång med...YES!!!

Tillbaka i bilen, kände mig nöjd efter dagens prestation.

Nu har jag fått nerverna under kontroll och ser framemot en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0