min enda önskan i denna tid....

Nu har det gått ett par dagar sedan jag bloggade och det pga av olika händelser.
Nu är det inte långt kvar till jul och det märks, framför allt på barnen som jag tycker blir mer och mer spralliga ju längre fram i december vi kommer. Men vad ni än gör gott folk, hota INTE barnen at de blir utan juilklappar om de inte lyssnar!
It doesnt work!!!

På fredag ska vi fira lucia och vi har tränat för fullt på dagis.

Övrigt då? tja min enda syssla efter lunch i dag var att lägga de allra minsta och inte ens de klarade jag.
När föräldrarna kom fick dem upp barn med andras kläder på sig...Typ "hyllgrannens" mössa och syskonets strumpor m.m. Men jag hade åtminstone lagt rätt barn i rätt vagn!

Nu på kvällen har jag varit på matte möte genom jobbet. Helt ok faktiskt.
I morron vankas candlelight swim med kompisarna och på fredag är de utgång som gäller.
David kommer äntligen hem från norge så nu käns det bra.
Det enda jag önskar är lite snö och några minusgrader så allt får ligga kvar.

Dagens tips blir en kopp kaffe och lussebulle på statoil för 20:- ;)...Och för alla ni som inte redan vet det har statoil i sveg öppet dygnet runt:)...

Puss å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0