Jag har överlevt juldagen 2009!!!!!

Då har man överlevt juldagen 2009. Måste erkänna att jag gruvat mig för denna dag. Blir så jäkla lätt bakfull! Och i år var de inge undantag heller..i morse runt 7 var de färdigt. Huvudvärken hade hängt i sedan folkan så det fatades bara illamående så var kvällen toppad..Och illamående blev jag.
Jag som köpt treo å allt i förebyggande syfte! De funkade ju inte alls!
Nåja, nu är man någolunda normal igen och jag hade det faktiskt väldigt trevligt i går så bakfyllan ser jag som ett resultat av en rolig kväll...eller hur man nu kan förklara de på ett bra sätt.
Nu ska jag ligga i soffan med filt och mina nya raggsockar resten av dagen...Mysigt värre!
God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS varje dag :) Kraaaaam :)

2009-12-28 @ 17:45:34
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0