Hela veckan lång

Japp då var det fredag igen..Bara 1 vecka kvar tills David kommer hem.
Tänkte att det skulle vara lite roligt om jag gjorde en sammanfattning över det jag gjort denna vecka så ni får se hur väldigt händelserik den varit. Spännande va? Lugna ner er för här kommer den....

Måndag: Jobb 7.30-17...går hem...äter, duschar och kollar på tv.

Tisdag: Börjar egentligen 9.30-17.30 men var tvungen att åka ner till chefen för att skriva under papper innan. Så kl 8 var jag där. Tar bilen till jobbet och jobbar hela dagen. Åker hem, äter mat, duschar och tittar på tv.

Onsdag: Tidig morgon...börjar 6.30...Jobbar,  Går till sjukhusetoch blir vaccinerad tillsammans med min kompanjon Marie....Handlar...Tankar bilen..åker till återvinningsstationen med massa skräp..åker hem och Lagar mat. Duschar och tittar på tv.

Torsdag: Jobb 8-16.30...Åker hem, äter och sticker till badhuset...Kommer hem runt halv 8...tittar på tv.

Fredag: Kort dag i dag 7.30-14..Går hem och packar....sticker till badhuset...åker till kondis för att ge Marie kattmaten....Svänger in på Dollars och styr sedan bilen mot Hoddal.
Nu har vi nyss ätit pizza och avnjutit lite kaffe...Resten av kvällen blir det Idol för hela slanten.

Lördag: Aktivitet ännu okänd.....

Söndag: Fira farmor...Okända aktiviteter samt en biltur tillbaka till sveg där en ny vecka väntar.

Spännande va??? Slå den ni om ni kan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0