ÄNTLIGEN!

Hola amigos! Nu är det inte långt kvar alls till dagen med stort J!!!
Käns jätte konstigt enligt mig för jag tycker inte alls att det käns som jul!
Jag hoppas att den känslan kommer när jag sitter i bilen på väg hem på torsdag morgon.

Fler saker att se framemot då? Vi har ju juldagen!!! En kväll jag hoppas väldigt mycket på och sedan kommer nyår...också en kväll med stora förhoppningar.
I dag har jag äntligen hittat genvägen till jobbet..Den går via grannarnas gård och in bland några träd och vips så kommer man ut mitt framför ingången.
Man lär sig nya saker varje dag.

I morgon har jag min tidiga dag och det som står överst på min: to do list är ett besök på systemet!!!

Shoppa lugnt nu och njut av julen!

God jul!!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Alltså.. Du anser dej behöva en genväg till jobbet, menar du? Jag säger då det.. Vi ses imorn. Glöm ej min julklapp!

2009-12-23 @ 14:56:12
Postat av: Anna-karin

Undra vart den genvägen går och vem som visat dig den?? hahaha..=)

2009-12-23 @ 16:56:42
URL: http://ejkej.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0