välkommen du ljuva pensionsålder!

Då är det bevisat, välkommen å du ljuva pensionsålder! Här väljer man bort utgångar för tidiga kvällar med en bok på sängbordet! Och jag är 23 år gammal! Det är hemskt!! Snart stickar jag väll tröjor till sambon på lördagskvällarna med...
Som de flesta säkert redan vet är det säsongsavslutning på ön i sveg ikväll. Typ alla verkar ska dit, utom jag då=).
Jag har spanat in en film på kanal 5 klockan 21. Sedan ska jag lägga mig tidigt...
Deprimerande? Oh ja men då har ni inte hört helgens höjdpunkter än. I morgon ska jag nämligen städa och som om det inte var nog me det ska här klippas gräs med..Ha toppa den om ni kan;)!

Nä nu börjar tiden gå och jag måste förbereda mig för filmen..
puss å hejj

Kommentarer
Postat av: Angelica

Äh, det är inte hemskt! Tänk så härligt det är att vara så pass vuxen att man har vettet att välja en hemmakväll med en god bok över en röjarfest då och då. Guld ju!

2009-08-30 @ 19:40:17
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0