Så sitter man här med dåligt samvete.....

I brist på¨roliga saker att skriva tänkte jag delge en del av vad min helg bestod av.
Kanske inte är de roligaste men det får duga.
I fredags hade vi spel kväll här hemma, vi spelade wall street och jag sög totalt!
Upp tidigt på lördag morgon och tog bilen till Ramundberget där jag och David plockade 25 liter kantareller, riktigt roligt faktiskt och tur med vädret hade vi med.
Sedan var de ju det där med rensningen, hmm...Kan säga att jag rensade klart de sista i dag vid 2 tiden. Men nu är de infryst och klart=).
Lördag kvällen bjöd återigen på spel kväll, jag sög dock inte riktigt lika mycket denna gång, övning ger färdighet;).

Söndagen då, jo efter att ha rensat kantareller till 2 tog vi en cykeltur i det fina vädret. Runt avfallsdammarna, mysigt värre. Vi syndade på Sibylla där vi inhandlade dagens middag bestående av bacon cheese burger med pommes. MUMS!!!

Så, nu sitter jag här med super dåligt samvete över allt onyttigt jag proppat i mig och inte har jag sprungit nå i dag heller.
Men i veckan här, då jäklar ska jag köra hårdträning Det ska jag bara!!!!!!

Men innan den veckan börjar ska jag lägga mig till rätta i soffan med en rostad macka med smörstekta kantareller på..
mmm!!!

Kommentarer
Postat av: gissa vem?

va trevligt du haft det,men dina uttryck kan man tolka som man vill:)

2009-08-24 @ 08:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0