puss å hejj

Då har man avverkat veckans första arbetsdag. Av någon anledning är det extra jobbigt att komma i gång på måndags morgnarna än under resten av veckan.
Något possitivt med denna veckan är att David äntligen kommer hem på fredag! YEAAYY!!!
Har förresten försökt få "gröna fingrar" här i hushållet, men efter att ha sett resultaten har jag beslutat mig för att lägga den idén på hyllan. En av mina blommor har numera endast en bevuxen sida...hmmm???
Dessutom har jag beslutat mig för att åtminstone försöka laga till en respektabel middag några dagar i veckan.
I dag gjorde jag tex egen gjord tomatsoppa..Den smakade finemang faktiskt!
Tänkte försöka se om jag ev kunde ändra lite på min blogg, resultatet återstår att se.
Puss å hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0