passa på å njut medans det varar

Då var det dags för den helgen när David inte är hemma och jag alltså är ensammen. Vad göra?? Ja jag tog bilen hem till hoddal i går kväll efter jobbet. Så efter en natt med dålig sömn har jag i dag sprungit, solat och badat i vår pool. SKÖNT med värme igen! På måndag börjar jag på en ny avdelning och det ska bli spännande...tror detkommer ordna sig bra ( hoppas iaf). 
Kan förresten nöjd konstantera att det kommit färg på mig i dag=)...Yeyy!!!  Lite solbränna sitter ju aldrig fel.
Undrar förresten hur mycket pengar jag lagt ut på jordgubbar och vattenmeloner i sommar? En hel förmögenhet skulle jag tro. Men att frossa i bär å frukt det är riktig sommar för mig. Vad är bättre en varm somarkväll än ett glas vin och färska jordgubbar eller melon ute på balkongen? Nä just det INGET!
Under denna sommar har jag hitills badat utomhus 3 ggr, det är riktigt bra för att vara jag.
I morgon spådde dem regn, aja det är ju trots allt söndag, en slapp dag med andra ord.
God natt kära läsare, och njut av värmen nu så länge den varar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0