Läs å njut!

I dag är en bra dag, till skillnad mot för i går då den mest var allmänt stressig. Och nu ser jag verkligen framemot torsdag då David ÄNTLIGEN kommer hem!!!!
I övrigt är det sista veckan min bror är inneboende hos mig, vilket käns både bra och lite trist. Det har varit trevligt med sällskap. Men innan skolan börjar för hans del ska han försöka hinna med att vara lite kulturell av sig och beger sig därför till Gotland för lite hederligt tältande med några kompisar.
På lördag är det motorns dag här i sveg och vi ska ut och kolla på street race, crusing samt lite festande på stor ön. Trevligt värre!
Innan jag slutar ska jag delge ett härligt citat från ett barn. Läs å njut!

Fröken lite skämtsamt till barnet, som är av utländskt ursprung- Go unge! Vart har du varit hela vårt liv egentligen??

Barnet lite förvånat till fröken- I Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0