Jag blev riktigt förvånad när jag såg storleken....

YES, hittills har jag lyckats hålla mitt löfte om att röra mig mer denna vecka än förra riktigt bra!
I går sprang jag efter jobbet och i morse blev det en promenad innan jag började.
Nu har kommunen märkt vår soptunna och jag blev riktigt förvånad när jag såg storleken på tunnan, vi som hade en "medel stor" fick nu en pytteliten tunna! Hur ska de här funka då hade dem tänkt? Det är ju trots allt två hushåll i detta hus.
Var på mini boden och fyndade i dag. Jag köpte två tröjor till priset av 250 kronor! Fast iof fick jag sy igen sömmen på den ena när jag kom hem, hmm kändes inte så roligt. Men nu är den hel och fin igen=).

Jag har funderingar inför helgen, ska jag på avslutningen på ön eller inte?  Jag vet inte riktigt vad jag vill, detblir antingen det eller att åka hem till Hoddal.

Nä nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska krypa ner i sängen, ska faktiskt upp kvart i 6 imorgon.

Hopp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0