Ja, saker blir inte alltid som man tänkt sig

Ja vad ska man säga? Här går man och tror att helgen ska bli lugn och att man enbart ska mysa i soffan med älsklingen. Så blev det inte riktigt, det gick till ungefär så här.
Älsklingen ville ha några kompisar över på en öl, jag tycker bara att det är kul när hans kompisar kommer så för min del gjorde det ingenting. Det började med två kompisar och hux flux vart vi ungefär 10-13 stycken!
Hmm???
Aja kvällen fortlöpte och det var trevlig stämning, de andra bestämde sig för att dra vidare till storön, men jag bangade.
Tänkte att jag skulle börja plocka undan lite burkar och glas innan jag lade mig, ärligt talat städade jag bort allt och diskade med innan jag kom till sängen.
Ett tu tre stod en kompis till älsklingen i hallen och önskade sovplats, han fick gästrummet. Men nu skulle de väll ändå va lugnt? Nopp, efter att älsklingen kommit hem och vi lagt oss knackade det på dörren, in kom två kompisar till som även de önskade sovplats. Det fick bli soffan då.
Så efter en återhämtnings söndag som tog halva dagen hade då alla tagit sig hem dit de skulle och vi kunde äntligen njta av lite ensam tid tillsamamns. JA jag antar att saker och ting inte alltid blir så som man tänker sig.
Men jag måste erkänna att jag hade det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0