Ensamheten bland kokosnötter

Jaha och jag som trodde att jag skulle få ha älsklingen hemma några veckor nu, men se det sket sig rejält det! I onsdags när jag var på jobbet ringer min sambo för att tala om att en norsk firma i Trondheim ringt och vill ha dit dem på jobb redan på måndag ( idag). Självklart tackade min sambo ja, det skulle jag självt också gjort speciellt i dessa tider. Men det käns lite trist ändå på nå vis. Allt blev så snopet när man är inställd på att vara hemma ett tag och så blev det så här snabbt inpå. Så imorse kl 3 stack han i väg och själv stod jag ensam kvar i dörren och vinkade hej då. Eller riktigt så själv var jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig, min bror ha bosatt sig här denna vecka för att slippa pendla till sitt sommarjobb varje dag. Jag bor ju alldeles bredvid så. Med sig i sin packning hade han kläder, mat och en kokosnöt???? Ja jag vet att de lät lite konstigt, antar att han ska ha nått att roa sig med på kvällarna;).
Nu ska jag ta min cykel och trampa ner till konsum.
Ha´t som vi säger i norrland=).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kände exakt likadant när Johan berättade att dom skulle iväg igen. Att man aldrig kan få ha dom hemma lite längre ;P



Ha en härlig dag :)

2009-08-10 @ 08:37:04
URL: http://itsmysacrifice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0