Deprimerande sommar väder!

ÄNTLIGEN  verkar värmen komma tillbaka igen. I morse vid kvart i 6 när jag klev upp var det 0 gradigt där ute!
Hallå, är det kanske inte i mitten av augusti ännu? Eller har jag missat några månader så att vi hux flux hamnat i hösten?
Jag tycker det är för jäkligt att det ska vara 0 grader i mitten av en sommar månad! Fast om man tänker efter har sommaren i sig inte varit världens bästa heller. Jag hade iaf tur med min semester, för jag hade det riktigt fint 2 av mina 3 veckor. Käns lite trist att man nu ska behöva vänta ett helt år innan det är dags för nästa semester.
Ok nu är inte sommaren riktigt över ännu och i helgen har jag och David planerat en tur till Ramundberget för kantarell plockning, vi hoppas på fint varmt väder. I övrigt jobbar jag som vanligt vecka ut och vecka in...undrar om man ska ta och börja räkna ner till jul för att få tiden att gå;)?
Nä nu ska jag vila mig innan jag ska cykla ner till fotbollsplanen.
 C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0