Falska människor och riktiga vänner

Jag har tänkt mycket på det här med "vänner" på sistone. Hur vet man egentligen vilka som är ens verkliga vänner eller vilka som bara verkar vilja vara med en för att komma åt någonting annat? Jag har faktiskt lite funderingar på vilka som är mina RIKTIGA vänner och inte. Dem som jag är helt säkra på är sådana människor som bryr sig om mig och som jag vet finns där oavsett ( jag tänker inte nämna namn ni vet vilka ni är). Sen har vi några som jag umgicks ganska mycket med förut men som plötsligt slutade höra av sig och svara på mina sms, mejl mm. Vad är det frågan om egentligen? Jag undrar ju vad jag gjort för fel? Eller vart jag inte lika intressant längre kanske? Hade jag inte det de sökte? Jag kommer noga välja mina vänner framöver och det kommer bli människor som jag vet vill vara med mig för att de tycker om mig och den jag är.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer nog ner till sveg till helgen ändå om det itne blir forum,så kan vi dricka lite vin o bara prata men jag hoppas på forum =) Hehe kram

2009-04-19 @ 19:34:37
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0