Vart tog all ork vägen???

Sitter här på jobbet och regnet bara öser ner här utanför....Trodde jag hade en sådan tur att få sluta klockan 5, men nej. Har jag riktig tur kommer jag härifrån före klockan 6....Jippie=(. Det känns inte som om jag orkar det, men man måste ju stå ut=). Det är ganska lite barn i dag så det är ju skönt.
VAd ska man hitta på för roligt i kväll då? Skulle behövt påbörja renskrivningen i mitt examensarbete men ärligt talat, WHO CARES??? Nu är min högsta önskning att dagens mellanmål består av någonting smaskigt....Håll ut till er alla där ute i regnet, helgen närmar sig!
pusss

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hahaha har du skaffat blogg tjejen!!! Shit va kul! Jag är ditt största fans!! Du bara Måste skriva lite roliga citat som du kläckte ur dig på Malta:) Ha det bra och lycka till med ex-jobbet så länge! Kram på dig och hälsa renarna!!

2008-10-09 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0