underbart är kort

Japp då var det slut på ledigheterna och tillbaka till verkligheten igen. Det jag pratar om är naturligtvis den kommande månda´n. Det är ju faktiskt riktigt skönt att vara ledig i 2 dagar och inte behöva göra något speciellt. Jag har dock varit hemma i hoddal i lördgas för att byta till vinterdäck. Eller rättare sagt David och pappa bytte till vinterdäck=)...Bara att inse att vissa saker klarar jag bara inte av=). Själv satt man inne och fikade med mamma. Efter en god middag stannade vi så att David skulle kunna få kolla på den efterlängtade fotbollen (som naturligtvis visades på en kanal vi inte hade i sveg), så vi var inte hemma förränns vid elva tiden. David fick så lov att köra bilen
 hem då jag hade intagit måttliga mängder med vin under och efter middag.
Nu ska jag bara njuta av den tid som återstår av denna söndag. Imorgon åker David till Norge igen och jag får bli ensam i hela 2 veckor igen....jippie. 

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0