Thats it

Så har ännu en helg passerat allt för fort, känns som jag hunnit med 1/5 av allt jag skulle gjort. Åter igen har jag dåligt samvete på rund av min "harinteorkatplugga" sjuka..Symtomerna är simpla, man är extremt ofokuserad och lat.  Men imorgon börjar en ny vecka med ny ork och energi..För en stund sedan åkte jag och David upp till svegs dammen men en termos varm choklad för att kolla in stjärnfall. Är inte det en mysig avslutning på helgen eller vad????? Nej nu är det snart sängen som gäller....tror jag börjar bli förkyld, inte bra!
Och till alla er som undrar vad invånarna på malta heter, lyder svaret: malteser;)... Tror mina reskompisar förstår det skämtet mer än ni andra...
Allright, thats it
Ha en bra avslutning på helhen!!! pusss å hejj

Kommentarer
Postat av: Frugan!

Jag saknar dej frugan! Känns lite kul när man kan hålla koll på din vardag iaf!

2008-10-28 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0