Tankar om framtiden

Vad vill jag åstakomma med mitt liv egentligen? Detta är en svårt fråga för mig att svara på. Om man tänker på det mest väsentliga skulle mitt svar bli att få må bra.  Men, hur vet man när man mår tillräckligt bra då? Jag kan fundera mycket på vad som hade hänt i fall jag handlat annorlunda i vissa situationer....hade det förändrat mitt liv drastiskt eller bara en liten del? Hade jag valt att gå  gymnasium i östersund, som jag var inne på i början hade jag t.ex. inte träffat David. Hur hade mitt liv sett ut då???? Sådana här frågor kan man fundera sig galen över....Men det jag ÄR säker på är att allt händer av en mening....det finns alltid en tanke bakom allt som händer.
Detta mina damer och herrar är den trygga vetenskapen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0