stormig höstdag

I dag blåser det som sjutton här hemmaa i norrland...känns som det blir en riktig innedag...eller ja, det kommer det att bli för min del också. Jobbar till 16 och måste stanna i härdal till 17.30 då personalmötet börjar...sån´t e livet.
En komisk sak som hände i dag var att ungefär vid lunchtiden började min mobiltelefon att ringa som besatt...efterssom jag inte svarade talat personen i fråga in ett meddelande på mobilksvar. För ca 1,5 år sedan jobbade jag som timvikarie på en skola och det trivdes jag med, sedan slutade dem höra av sig??? Nu ringde dem och frågade om jag behövde lite extra pengar...njae, svarade jag...eftersom jag nu har en tillsvidareanställning tror jag jag klarar mig;)...Otur för dem ,men inte för mig...
håll hårt i hattarna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0