sista natten i stora staden

Nu är det ju som så att jag pluggar i Gävle, dock på distans. Så en gång i månaden tar jag min lilla röda bil och tuffar hela vägen dit. Jag kan säga att för en som enbart har ETT enda trafikljus hemma i sin bygd så är detta en STOR utmaning för mig. Jag menar, vem visste att man inte fick köra på enkelriktade gator????!!!  Och vadå filbyte???
I dag har jag för typ 3:dje gången i mitt liv parkerat i ett parkeringshus...jag vet att detta antagligen låter väldigt patetiskt och det är det nog också. 
I morgon är det dock dags at t åka hem till Sveg igen efter 3 dagar här i Gävle. Känns både skönt men även lite ( och då menar jag LITE) vemodigt...vem ska jag nu dricka alkoholhaltiga drycker med????  Kanske nån har ett förslag????
Tills vi se nästa gång alla ni i Gävle, ha det bra....
puss på er alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0