Så kom då den STORA dagen!!!!

Jajamen nu är den här med buller och bång, den omtalade Fredagen!  Vad det egentligen är för speciellt med denna fredag vet jag inte, känns bara så j*vla skönt att det äntligen är helg!!!!
Min kära sambo kom med förslag om en spelkväll med bekanta...tyckte det lät helt ok...Ser framemot en kväll med diverse sällskapsspel.
Trodde jag ja!!! Det var innan jag kom på att det är kvalmatch i kväll...så han syftade givetvis på DEN sortens spel!
Jaja, jag kan ju i alla fall säga att det var väldigt tur att jag besökte systemet i dag så jag har något att sysselsätta mig med ikväll medans det visas fotboll på tv´n.  Kanske råkar komma åt huvudströmbrytaren om jag har otur;)...man vet aldrig=).
Puss å hej!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0