Mitt allt på jorden

I dag medans jag körde hem från Gävle började jag fundera över mitt liv. Jag menar, vad annars passar bättre än att fördriva 3 timmars bilfärd på? Så medans johnny casch sjöng för fulla muggar om att " I was a highway man", kom jag i underfund med att livet ändå är bra härligt.

Jag har ett jobb som jag gillar, en underbar familj som bryr sig om mig, vänner och sambo som alltid finns där. Kort sagt så känns livet helt ok just nu.
 Det komiska var dock att när jag väl var hemma 3 timmar senare så hade denna saliga lycka övergått i rent hat.....Plötsligt sjöng johnny inte alls lika bra och allt folk som fanns runt omkring mig gjorde mig bara mäkta irriterad. Hur kul är det egentligen att ligga bakom 2 långtradare i 45 minuter utan minsta chans att kunna köra om? Är detta ett glädjedödar moment eller vad?
Men nu när jag varit ute och gått efter ljusnan och fått rensa huvudet lite granna känns allt åter bra. Och fast jag bor i en liten håla så är just DENNA håla mitt allt på jorden!!!! Det du Nadja;)...
pussss!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: frugan

Miss you baby:)

2008-10-08 @ 19:27:05
Postat av: Anna-Karin

Välkommen till bloggvärlden. Ska bli kul att läsa om ditt liv ;-)

Trots allt är det bra att du inte kör om även om det är trist att ligga bakom. Ta det lugnt på vägarna framöver.

Kram Anna-Karin B

2008-10-09 @ 09:43:01
Postat av: nadja

:P

2008-10-09 @ 12:32:13
URL: http://lessoeurs.blogg.se/
Postat av: Lars

Det finns väl inga vägar som man inte kan köra om på?



En till som älskar ex. jobb...

2008-10-13 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0