Lördags nytt

Helgen började bra med ett uppvaknande av en dunkande huvudvärk...fattas bara annat. Denna gång berodde huvudvärken inte på alkoholintag utan på något annat....sedan börjar halsen krångla..åh vilken härlig lördag det kommer bli!!!! Jag har faktiskt tagit ledigt från pluggandet i dag..kände att jag behövde ta en dag ledigt från datorn...Annars har jag och min kära sambo tagit en fika på charmiga konditoriet i sveg, mysigt värre....Nu återstår bara att kolla på små vovsingar på Blocket, jag har nämligen planerat att skaffa hund..en sak som David inte riktigt vet ännu..så skvallra inte är ni snälla;)....I kväll är det pubkväll på knuten nedanför oss...får se om man går dit, annars så går det lika bra att sitta hemma..allt hörs ju hit upp ändå=)..Ta´t lugnt alla ute i lördagsvimlet...puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0