Jag = ET från mars

Denna ilska som kommer krypande när man minst anar det....Det konstiga är att jag egentligen inte vet varför jag är så himla arg! Tror det har att göra med allt jag borde göra, men som jag inte gjort...allt detta äter upp mig inifrån. I dag har jag varit i östersund på kurs genom jobbet, i väntan på bussen tillbaka tog jag en tur på stan. Överallt ser man människor i kläder och utseende som får en annan att känna sig ungefär som ET från mars eller något sådant...Varför ser alla andra ut som odeller hämtade dirrekt ur cosmopolitan och ena annan som ett träskmonster?!!! Och varför har just jag inte råd att köpa den där fina jackan???? Och som grädden på moset har det kommit ca 3-5 cm snö här hemma och med mina fina vinterdäck innebär det bambi på is...Jag höll på att bli galen på David på väg hem i dag då jag tyckte han körde alldele för fort...Jag har blivit extremt åkrädd efter min bilolycka förra vintern.....Näpp, det är bara att följa björnarna ner i idet..det är nog det bästa..nån vintermänniska är jag inte.

Mycket värme i kylan...puss puss

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Känns som att du bor i fel del av landet om du inte är en vintermänniska ;-)

2008-10-30 @ 11:50:14
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com
Postat av: Frugan!

Men älskade vän! du är jätte fin som du är ju:):)

Pusspuss



Ps Jag följer dig ner i idet med björnarna om de är så!

2008-10-30 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0