Inget särskilt har hänt

Ja då har snart ännu en arbetsvecka gått...för min del har det inneburit dubbla arbetspass då jag håller på med examensarbetet för fullt.  Hoppas det går bra för alla mina studiekollegor runt om i landet...snart är vi ÄNTLIGEN där!!!
 Vid slutet alltså....Annars så kan jag inte dirrekt påstå att mit liv är fullt av intressanta händelser nu för tiden...vaknade run 12 i natt av att grannkillen gick ut ur sin lägenhet...vaknade igen ca 30 min efter av att han kom tillbaka....vaknade runt 4 av att den andra grannen( tanten med den dåliga hörseln) gick upp och började böka omkring...Kort sagt, vi har en lyhörd lägenhet!!!!  På fredag ( oj, det var ju redan imorgon kom jag på) kommer David hem från orkan landet Norge....Jojomen där har det blåst hårda vindar...Ska bli skönt att slippa bo själv en vecka, är så grymt tråkigt att laga mat åt sig själv..
kan vara en bidragande orsak till tomatsoppedieten nu i 2 veckor??? Som för övrigt är en väldigt god soppa, värt att prova... Nej nu är rasten slut och det är min tur att avlösa stackars mia från den skrikande ungen här utanför...
Puss å hej!!!!


Kommentarer
Postat av: Frugan!

Hu är bara för gullug du!

Drömmar hit och dit och sen en jävla massa plugg.. Stackars min Fruga:)

2008-10-25 @ 07:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0