Bedragen...

Jag brukar för det mesta komma i håg mina drömmar....eller rättare sagt jag kommer i håg mina drömmar... I går vaknade jag ledsen och deprimerad och förtvivlad!!!!! Jätte bra start på dagen....eller inte.... Hur som haver så var orsaken en dröm. I denna dröm befann sig jag, min pojkvän och en oidentifierbar tjej (som jag tror skulle föreställa en nära vän till mig) på nån högskola i landet. Efter ett tag under en föreläsning försvann både min pojkvän och kompis och jag gick efter en stund i väg för att kolla vart dem var. Jag gick upp till min och min sambos lägenhet där jag hittar bägge två tätt omslingrande i soffan!!!!!! Jag skriker rätt ut och springer ut ur rummet, min pojkvän kommer efter för att försöka förklara...
Här nånstans vaknade jag av alarmet på mobilen, kanske lika bra?  Kan meddela att  David fick sig ett argt meddelande på sin telefon under morgonen där jag högtidligt förklarade vad ARG jag var!!! Tror han kände sig lite falskt anklagad..stackaren....

Nån som har nån teori om detta???

Kommentarer
Postat av: Lars

En oro för att han eller du ska vara otrogen?



Undrar vilken högskola du drömde om...

2008-10-21 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0