Familjen i de norrländskaskogarna

I helgen var hela familjen ut i den djupa norrländska skogen för att ta årets julgran...Det var bara snön som fattades så hade jag haft en riktig julkänsla! Pappa hade varit så snäll och grävt fram ett par stövlar i storlek 40, passar jätte bra på en som har storlek 37 i vanliga fall. Kändes som om fötterna rörde sig, men skorna stod stilla på samma ställe. Hursom helst hittade vi 2 fina granar som vi tog hem...Mina ben var väldigt möra efter att ha gått uppför i ALLDELES för stora stövlar! Antar att tanken på att julen snart är här gör mig alldeles sprallig, gick t.o.m. och sjöng jullåtar på jobbet i dag..lite tidigt kanske...
Jag var in på Dollarstore och handlade lite smått och gott..dröm om min glädje när jag ser att dem fyllt butiken med julsaker!!! Nu är det nedräkning på riktigt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0