Stora förändringar kom i samband med förkylning.....

Sitter framför datorn och försöker plugga för allt vad livet har mig kärt. Inser dock att jag suttit och stirrat på skärmen i snart 4 timmar!!! Kanske dags att ge upp? Inte blev det bättre av att kroppen varnar om en analkande förkylning, så nu sitter jag här med ett glas echinacea ( hur skrockfull är man inte egentligen???).
Annars har det skett drastiska förändringar i livet..den annars så stadige kompanjonen Tomatsoppan blev i dag utbytt mot den nya friskare Blåbärssoppan. Kom inte och säg att jag sitter fast i gamla spår!!!! Nej nu är det dags för en Ipren och en kall ( och tom) säng.....hoppas morgon dagen blir lite mer kreaktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0