skyltsöndag i lilla Hodddal

I morgon är det på riktigt...nu finns det ingen återvändo! Jag menar, när julskyltningen kommer så vet man att nu är julen snart här på fullaste allvar. Har äntligen fixat alla julklapparna och plånboken gapar tom..igen...Kanske man kan få en slant i jul om man är riktigt snäll? Just nu vräker snön ner här utanför köksfönstret och julstämningen kryper allt närmare in på skinnet. Och jag har dessutom avancerat min körning under helgen! Nu kryper jag inte längre fram runt 50 utan i hela 90 km/h!!!! För att vara första vinterväglaget efter olyckan så är det bra för att vara jag..blev som de flesta kanske redan vet otroligt åkrädd efter den.

Nä nu ska jag ta en nybakt lussebulle och kanske sova en skvätt...

Ha en trevlig första advent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0