Pinsam sanning

Blixthalka.....en spegelblank astfalterad bilväg i mörknet med bakomliggande tunga motorfordon...Massor av kurvor så att du absolut verkligen INTE kan öka farten även om du skulle vilja det för att bli fri från plågoandarna bakom dig.
Detta mina kära läsare, är Norrland under vintertid.
Som säkert de flesta av er redan vet har jag vinterdäck, men väldigt dåliga sådana. Jag har nyligen köpt nya, men ohändig som man är måste man ha lite hjälp för att få dem på plats. Så jag får gladeligen bokstavligen glida i väg till jobbet tills på Lördag då min kära fader ska få äran att hjälpa till med däckbytet. Jag vet att jag antagligen borde försöka lära mig detta själv, men tro mig..det är bäst att jag inte försöker mig på någonting jag inte behärskar.
Jag kan ju tydligen inte ens backa ut frå parkeringen utanför förskolan utan att backa in i andras bilar...jojomensan, ni läste rätt. Jag, Linda Wallin har backat in i en förälders bil..som tur är var detta en gammal skruttig bil och ägarinnan en väldigt förstående ägarinna, så det löste sig bra. Men gissa om jag var skamsen och förtvivlad hela helgen efteråt. Tydligen är jag inte den enda som har denna förmåga har jag hört och det ger mig tröst=).....
Jaja sådant som händer, bara att släppa och gå vidare....

Tack å hej!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0