Passé

Ännu en helg är passé

Detta var alltså den helgen då jag skulle åka till Gävle för att umgås med min kära kompis Nadja. Tyvärr var inte detta något som vädergudarna instämde i utan dem fixade passande nog(eller inte) blixthalka lagom till lördag morgon. Tänkte försöka att åka iaf, men efter ca 2 mil av 30km/h insåg jag att det inte skulle gå. Älskade Nadja om du läser detat hoppas jag att du fick en någonlunda bra helg ändå.
Min handledare skickade ett mejl på fredag eftermiddag där hon tyckte att jag skulle ringa henne runt 11 tiden på lördagsförmiddagen för att diskutera min uppsats. Nervös och ängslig gjorde jag som hon bad om och fick alltså bekräftat att min uppsats inte riktigt höll måttet för en c-uppsats. Jag hade följande förslag att välja på:

¤ Vänta tills i mars med att fortsätta med uppsatsen. ( not gonna happen!!! Jag ska min examen NU!!!!)

¤ Göra om den till en B-uppsats ( vad de innebär för min examen vet jag inte)

¤ Jobba på som sjutton och hoppas på det bästa.

Vi kom överrens om att jag ska jobba vidare med uppsatsen samtidigt som min handledare ska kolla vad det innebär för min del att göra en B-uppsats ist för en C-uppsats. Bara jag får ut min examen som jag slitit för i 3,5 jävla år!!! Eller får? Jag SKA ha min examen...C-uppsats eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0