känslofylld kväll

Alla helgona är en av de högtider som jag tycker mest om...det är en speciell och ro fylld känsla att gå omkring på kyrkogården och titta på alla ljus som brinner. Samtidigt är det även ledsamt att se alla gravar där inga ljus brinner alls.

Hörde av en pålitlig källa att pizzerian här nedanför min lägenghet anordnar pubkväll i kväll. Hmmm...Själv sitter jag och kollar på hundar på Blocket. Jag är ju, som de flesta vet inne på att skaffa hund. Men jag tror jag ska vänta tills min sambo åkte till Norge, då kan han inte säga nej =)....
.Till alla er där ute...ha en trevlig helg och ägna en tanke åt era nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Lova mig en sak bara - ge inte upp på hunden så fort det blir lite jobbigt (är alldeles för många som gör det).



Vad är det för hundras du är sugen på? :-)

2008-11-02 @ 17:11:55
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com
Postat av: Kusinen

Lova mig en sak bara - ge inte upp på hunden så fort det blir lite jobbigt (tyvärr gör många det). Och ett tips är trots allt att om du tänker leva med David så måste nog han få vara med i beslutet. Tråkigt men sant.



Vad är det för ras du är sugen på då?

2008-11-02 @ 17:14:30
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com
Postat av: Kusinen

Äsch, det blev dubbelt... Då borde budskapet gå fram dubbelt så starkt ;-)

2008-11-02 @ 17:15:14
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0