jippie vilket liv...

Nu har jag avrit rätt så tyst av mig här och det har dels med min kommande examination att göra. Det är helt enkelt full rulle just nu. I går förbarmade jag mig dock över min kära familj och åkte till hoddal för att vara barnvakt åt mina 2 kusiner medan föräldrarna fick vältra sig på julbord. Kvällen började med legokonstruktioner av alla dess slag, vi lagade "mat", kollade på barnpogram m.m. När klockan närmade sig 8 ville barnvakten (jag) kolla på tv, men det röstades snabbt ner av 3 åringen som ville kolla på först Byggare Bob och sedan Telle Tubbies. Klockan halv 10 var den lilla krabaten så trött att ögonen gick i kors.  Den minsta slocknade efter 8 nångång så de var inga problem. Klockan 1 i natt tuffade man lugnt hemåt till sveg i gen för några timmars sömn innan jag måste upp för att hjälpa min sambos syster med ett ljusparty. Nu är det redan söndag och jag som inte ens påbörjat min helg än =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0