Dessa underbara skapelser som vi kan kalla.......

Nu är de här igen. De som alltid ställer till besvär på våra vägar och som har ett iq mindre än en spenat. Jag talar naturligtvis om vårt älsklings djur Renen. I dag i bilen på väg hem hoppade de plötsligt upp en Ren ur diket mitt framför mig. Min självklara reaktion var att stampa på bromsen och slänga mig på tutan och hoppades på det bästa. Tro ni inte att den dumma idioten som var på väg att väja tillbaka till diket plötsligt ändrade sig och sprang över vägen!!!!!???? Som tur var gick allt bra och jag kunde lugnt ( dock aningen skärrad) åka hem till Sveg igen. Snälla kan någon förklara varför man måste släppa dessa dumma djur íntill tätbebygt område??? Någon som har en vettig kommentar till detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0